WTF!

Äntligen har jag landat i soffan, senare än vanligt! Det är tur att jag är ledig i morgon så det blir helt klart en sovmorgon. Träning med coach kl.13, annars har jag inget annat inbokat. Skönt! :)
Ja, förutom lite städ och fix hemma. Ska nog även passa på att tvätta min "traktor" som jag bytt tillbaka till.
 
Den här veckan känns än så himla bra med både dieten och träningen. Jag får se om jag tar tillbaka det i morgon efter benpasset. ;) Men för första gången på flera veckor så har jag inget jättesug på massa onyttigt, utan är bara hungrig, vilket jag är van vid att vara. Så, allt går fint, jag är glad och nu är det full fart mot målet.
 
Den 1 maj öppnar registeringen för tävlingen, det är ett begränsat antal på 30st i i BF-klassen, 10st/längdklass. Hoppas verkligen att jag hinner registera mig och få en plats! Jag får kliva upp med tuppen helt enkelt. :)
 
Kvällens pass var rygg och lite armar, som vanligt på tisdagar.
 
4 set lat. pullover
4 set stående rodd i kabel
4 set latsdrag bakom nacken
4 set hantelrodd
4set  rodd m. skivstång
4 set latsdrag i maskin
3 set bamsen - ss - pushdowns
3 set curl m. skivstång - ss - enarms-sträck m. hantel
 
40 min cardio
 
 
Stay Ambitious. Stay Focused...
 
Bra pass! Flåset blir även det bättre och bättre, vilket inte är så himla tokigt.
 
 
Bilden säger allt.. hehe
 

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0