v.18

Go'kväll!
 
Sent som vanligt, så jag tänkte fatta mig kort.
 
Baksida ben, axlar och mage.
 
5 set liggande lårcurl - ss - stående enbenscurl
4 set raka mark
4 set utåt och inåt rotation i kabel (axlar)
4 set hantepress
4 set sidolyft m. hantlar, drop på alla set
4 set frontlyft m. hantlar
4 set baksida i maskin
4 set liggande benlyft m. boll mellan fötterna - ss - sidoböj m. viktskiva
 
40 min cardio
 
 
Efter passet, kroppen samarbetade mycket bra idag.
 
Kvällsmål och sängen, i morgon väntar jobb kl. 09.00.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är så duktigt Fanny som kämpar på! Resultaten syns verkligen :)

Svar: Va glad jag blir!! Tack så hiiiimla mycket för din kommentar Sussi :)
Hoppas du har haft en fin dag.
Fanny

2013-04-30 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0