Träning och kvällsmys

Vaknade pigg och utvilad i morse, surfade på mobilen ett tag tills kurret i magen tog över. Frulle och mys i soffan, sköna lediga dag. :)
 
Jag hade aldrig en tanke på att det kommande träningspasset skulle vara ben, som jag i vanliga fall alltid har ångest över. Glad i hågen klev jag in på gymmet, värmde upp och satte mig sedan i bensparken. 4set senare vidare till benpressen. Här kändes allt fortfarande ok, till näst sista setet. DAMN!! Like a punch in the face!
 
Jag fick verkligen kriga mig genom resten av passet, oden, "den som lider mest, blir bäst", gick om och om i skallen som ett mantra. Det SKA göra ont, det SKA vara jobbigt, jag SKA INTE ge upp!
 
Framsida ben, vader och mage.
 
4set benspark
8set liggande benpress
4set sittande benpress - ss - benspark
4set utfallsgång, 3set med viktskivor, 1set utan.
4set stående vadpress - ss - sittande vadpress
2set crunches på pilatesboll - ss - liggande crunches
2set liggande benlyft m. pilatesboll mellan fötterna - ss - liggande crunches
 
Här var jag beredd att kasta in handduken, men 40min cardio stod på tur.
 
Shit va tungt! ca 15min in i passet får jag ett peppande sms av Frida B där det bland annat stod "Fokus on the goal". Det var precis vad min skalle behövde! Sådana här dagar är det lätt att tappa fokus och glömma allt jag tidigare har tänkt.Det enda jag ser är avfarten där det vänder och blir lättare, istället för att fortsätta kämpa uppåt.
 
Med andra ord hinner det snurra många tankar fram och tillbaka under ett sånt här pass, helt slut både fysiskt och mentalt.
 
 
Ganska tom efteråt, men nöjd inombords.
 
Kvällen har spenderats med Denicé och Malin. ♥ Middag, mys, skratt och massor med kaffe.
 
Dom njöt av smarrig lax, klyftpotatis och sallad, jag mumsade på min kassler med avokado och sallad.
Lite avis på dom faktiskt!
 
 
En bild på Malin och jag, som jag snodde från Denicé blogg.
 
Sista målet mat ligger i magen, så nu är det dags att krypa ner i bingen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0