Till I Collapse

Ja, ungefär något sånt. En dag som denna (ben på schemat) så är det ända in i väggen, tills det inte går nå mer. Lite så skulle jag vilja lägga fram det. I kväll blev det verkligen ett sånt pass, tack å hej!
Sitter i soffan och är nog inte riktigt på banan, skulle kunna besrkiva mig som lätt apatisk. Vilken tur att det bara är sängen som väntar.
 
5 set benspark
7 set liggande benpress
4 set knäböj i "box"
3 set sittande benpress - ss - benspark
3 set utfallsgång
3 set stående vadpress - ss - sittande vadpress
 
Sedan den stående cardion på 40min. Efter 20min så var jag redo att kasta in handduken. Men min gamla "gymmusik" playlist på spotify gjorde susen och gav mig extra energi! :)
 
Sömnen är som vanligt, kass med andra ord. Vaknar alldeles för lätt! Ska rådfråga coach i morgon, han kanske har något tips eller ess i rockärmen. :)
 
 
Här har ni crosstrainer jag står och trampar på efter varje gympass. Den bästa!
 

Jag är ledig i morgon och ska besöka sjukgymnasten, coach F, städa och självklart chilla lite. Avrundar med en bio tillsammans med Sophie på kvällskvisten.
 
GODnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0