The best is yet to come

Gårdagens pass känns precis där det ska idag, aj, aj, aaaaj mina lår och vader. Vaknade med en härlig smärta, sådär så att det inte går att göra annat än le. YES!! Nailed it! :D Men förutom det så vaknade jag med en täppt näsa. Typiskt! Bara för att jag bröt ner kroppen så valde den att säga ifrån med mer än bara träningsvärk. Det är inte första gången, har jag tur så är det borta efter nattens sömn. Har jag otur är det mer än nästäppa i morgon.
 
Bröst och triceps
 
5set lutande hantelpress (gud va skönt det vore med ngn som kunde passa här)
5set flyes i c.c
4set flyes i pecdeck
4set press i maskin
4set "krabban" i maskin
4set pushdowns
4set press över huvudet i kabel
4set tricepspress i maskin
 
40 min cardio.. Jag tror det knapp själv när jag skriver detta, men det blir fasiken roligare och roligare. ;)
 
Nu ska sluta mina gröna, hoppas på en pigg och kry kropp i morgon.
 
 
Godnatt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0