Skala banan

Hej hå, hej hå, jag trampar, trampar på.. 54 dagar kvar, eller snart 53. Mindre än 8 veckor kvar, herregud! Nu blev jag lite nervös av tanken. Boende är i alla fall bokat, så jag kan bocka av det från listan. Nu är det egentligen bara det viktigaste kvar, nämligen bikinin. Jag måste verkligen ringa om det! Maria på Stitch on Stretch här i stan hade fullt upp, så jag får vända mig till ngn i Sthlm.
 
 
Dagsformen, lite halvsuddig till vänster.. bjuder på facet till höger..
 
Än har jag en del att skala av, så jag trampar gladeligen på med min cardio. Ska det va så ska det vara ordentligt!
 
Hade en himla fin kontakt i alla övningar, fick ett gött pump i axlarna!

Baksida lår, axlar och mage.
 
5 set liggande lårcurl - ss - stående enbenscurl
4 set raka mark med hantlar
4 set press bakom nacken i smith
4 set hantelpress
4 set sidolyft m. hantlar - ss - hantelpress
4 set liggande sidolyft för baksidan - ss - v-ups
3 set frontlyft i kabel
3 set in- och utåtrotation i kabel
3 set liggande benlyft m. pilatesboll mellan fötterna - ss - sidoböj m. viktskiva
 
45min cardio på crosstrainer
 

Mina ägg har kokat klart och väntar nu på att slinka ner i min hungriga mage.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0