Måndagsmys

Gokväll! 24 veckor har blitvit 10 veckor, det är vad som är kvar till showtime! 10 veckor, snart bara två ynka månader kvar. Tiden går ju så ofantligt fort! Speciellt nu när jag har så himla många bollar i luften, då springer ju tiden iväg fortare än vad man önskar. Men med rätt prioritering så ska allt gå, det bara är så! PLANERING!
 
Baksida ben, rumpa, axlar och mage.
 
5set liggande lårcurl - ss - stående enbenscurl
4set raka marklyft
4set frontlyft i kabel
4set sidolyft m hantlar - ss - press
4set press bakom nacken i smith
4set sidolyft i maskin
4set sidekick - ss - kickback i kabel
4set crunches i maskin
 
40min häääärlig cardio på "Mr. P"
 
 
Efter gymmet..
 
 
Bästa middan.. kassler och avokado!
 
 
Time! och nej.. jag har inte kört på resistance 4 i 40min.. snarare typ 30 sek ;)
 
Nu blir det ägg, aminosyror och havregryn.
 
Dream big!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Johansson

Hej tjejen! Ville bara säga att det är otroligt kul att följa din resa mot scenen! Du är en riktig kämpe och din viljestyrka smittar av sig =) Du är en härlig motivation och inspirations källa! Tack för att du delar med dig, och ett stort lycka till!! :D Caroline

Svar: Åååååh va glad jag blir! Tack snälla för din kommentar, den värmer riktigt gott i hjärtat! :) Det är stort för mig att jag lyckas motivera och inspirera andra. Mycket stort!
Din kommentar får mig att fokusera ännu mer och jag lovar att jag kommer kämpa hela vägen.
Tuuuuusen tack!! :) Kram till dig

Fanny

2013-04-09 @ 03:51:16
URL: http://carolinecarrot.wordpress.com
Postat av: Satu

SNYGG!!!! :)

Svar: Tack raring! :) <3
Fanny

2013-04-09 @ 08:08:42
Postat av: Linnea

GRYMMA axlar och biceps!

Svar: Men åh, tack snälla!! :D
Fanny

2013-04-10 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0