Gokväll

Lediga dagar går så oerhört fort! Jag hann inte alls tvätta bilen, men det kommer ju fler tillfällen.
 
Tog mig en skön och välbehövlig sovmorgon! Sen frukost (kl.11.00) och soffhäng framför SATC-serierna.
Sedan var det dags för benträning med coach F kl.13.00. Shiiiit va jobbigt pass, men det är alltid lika skönt när det är gjort. :) Svettas som tusan nu sedan jag började köra igång cardion, vilket är ett gott tecken. Det händer grejer i kroppen, förbränningen är igång.
 
5 set knäböj i "bur" (vette tusan vad den egentligen kallas)
5 set knäböj i smith, smalare fotställning med bänk under rumpan
6 set (tror jag) sittande benpress - ss - benspark
5 set stående vadpress
5 set crunches i maskin
 
40min cardio (damn va tungt det var i mina ben)
 
 
Jag i lördags..
 
Nyttigt, fräscht och gott!
 
 
Sitter i skrivande stund i soffan (som vanligt), slötittar på tv och känner en skön morlande värk i mina lår. Ryggen stramar sedan gårdagens träningspass och jag mår skitbra! Vilken underbar vecka! Känner mig piggare än de senaste 3 veckorna och det är så himla härligt.
 
Nu måste jag kila iväg till ICA för att köpa ägg, insåg att jag bara har två st kvar till kvällen och jag vill gärna slippa handla det första jag gör när jag vaknar i morgon.
 
Över och ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0