Fokus

2½ månad - 11 veckor - 75 dagar, det går att räkna ner på mer än ett sätt.
Cardion ska påbörjas nu i april och jag ska träffa Fredrik för en mätning på torsdag. Jag vet inte än hur mycket cardio jag kommer börja med, men jag smög igång ikväll med 30min efter styrketräningen.

Ja, det är ju inte direkt min favorit sysselsättning.. kanske skulle ta å fixa en ljudbok så det blir lite trevligare.
 
 
Dagens lunch och middag..

Nu är det verkligen fullt fokus som gäller. Har blivit lite svag för allt gott som finns runtomkring mig, min karaktär är inte som den brukar vara. Godiset som blev över från helgen ligger numera inne på kontoret på jobbet, då jag tyvärr inte är felfri, en eller två chokladbitar slank tyvärr ner igår. Jag kan verkligen inte ha kvar något hemma och det var alldeles för mycket för att kasta bort (Jag är inte snål, bara ekonomisk, haha)
Nu är jag alldeles för svag för frestelser, dags att skärpa mig!! FOKUS!!
 
Då till träningen, bakida ben, axlar och mage.
 
5set liggande lårcurl - ss - raka marklyft
4set kickdown i maskin
4set press bakom nacken i smith
4set sidolyft m. hantlar - axelpress - v-ups (triset, tre övningar/set)
4set sidolyft i maskin
4set frontlyft i kabel - ss - baksida axlar i maskin
4set crunches på boll
 
30min cardio
 
 
 
Dream big and work hard..
 
Godnatt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin

P3 Dokumentär!!! Allt du behöver för cardion!

Svar: Ahaaa... det ska jag kolla upp! :D Tack för tipsen vännen.
Fanny

2013-04-02 @ 08:06:09
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: sofia

Kämpa på!!!! Du är grym

Svar: Tack snälla Sofia för peppen!! Precis vad jag behöver.. :)
Fanny

2013-04-02 @ 09:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0