Bad memory

Jag bannar mig själv för mitt minne då det sviker mig alltför ofta nuförtiden. Jag måste skriva ner ALLT, och då menar jag i princip allt. Äta, gå på toan, sova.. näe, skämt åsido. ;) Men allt annat måste ner i kalendern, annars är det borta. När en ny grej fylls på så faller ngt äldre bort. Jag är virrig i vanliga fall, men nu är jag ännu värre. Jag ber om ursäkt till alla som drabbats och kommer drabbas av min virrighet, ska göra mitt bästa för att inte glömma.
 
 
Träning i morse, men fy va trött och seg jag var. Sedan har det hållit i sig hela långa dagen, för idag känns det som den har varit längre än vanligt. Sov inte många timmar i natt, då jag helt enkelt inte lyckas sova och vaknar för minsta lilla ljud. Riktigt irriterande.
 
 
45min IW som cardio
 
Sedan var det dags för bröst och lite triceps. Det fanns inte en sportmössa att jag skulle klara av ett benpass.
 
5 set lutande hantelpress
4 set flyes i c.c från övre trissan
4 set flyes i c.c från nedre trissan
4set press i maskin
4 set flyes m. hantlar - press m. hantlar
4set skullcrusher - ss - enarmssträck m. hantel
 
Konserten var bra, de var riktigt grymma på att imitera Queen. :) Jag tackar Erikslund shoppingcenter för biljetterna!
 
 
 
Nu tänker jag däcka i säng, helt paj..
 
Hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0