120

Efter en dålig natts sömn så har jag inte varit i fas idag, trött och frusen. Benpasset som väntade kändes inte alls så himla spännande. Jag behövde mentalt stöd och slöt upp med Sophie och Mattias. Efter en stunds velande så kom jag fram till att köra ett annorlunda upplägg för kvällen. Nämligen as-många reps/övning. 120st för att vara exakt. Tanken var först 100st men det blev 120st på första övningen, så jag körde det genomgående.
 
120 st benspark
120 st boxsquat
120 st utfallsgång, eller det blev nog närmare 140st nu när jag räknar efter
 
30min cardio på cykel
 
Fyyy fasiken va stum jag var i benen efteråt! Känslan under passet var inte optimal, inget vidare pump i musklerna. Men summa summarum blev det inte ett så illa pinkat pass ändå.
Vader och mage brukar ju också få sig en genomkörare på onsdagar, men det fick vara idag.
 
 
kl. 08.00 i morgon ska jag vara på plats hos coach, mätning och träning. Jag som ääälskar morgonträning!
 
Tack å Go'natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0