Som ett brev på posten!

Som jag skrev igår, rätt vad det är så vänder det. Det är precis vad som hände mig ikväll. Riiktigt bra kontakt under hela passet. Grymt härligt!
 
Rygg och armar (2 övningspar)
 
Det blev ju en hel del chins både i söndags och igår, vilket känns rejält i mina lats. Så jag valde att satsa på en massa roddövningar. :)
 
5set sittande rodd (2 lätta, 3 tunga)
3set framåtlutad stångrodd
3set liggande hantelrodd
4set stående högrodd i kabel
4set bicepscurl - ss - tricepspress m. hantlar
3set bamsen i c.c
3set pushdowns i kabel
 
 
Korniga iPhone bilder, men bra tryck i påkarna. I have some veins popping out!
 
Factor i morse 07.30
 
Tabata Tuesday
20/10 x 4
2 laps

Push ups
Ring dips
KB swings
Mt. climbers
 
Kan ju tillägga att jag inte fixar ring dips, speciellt inte efter en massa push ups! Nåväl, kämpade iaf för att hålla upp mig i ringarna, med armarna längs med sidan av kroppen. (Utgångsläget för dips)
Var sugen på att köra på 32 kg på KB swingsen. Men det är ju ett sånt stort hopp från 24 kg till 32 kg. 8 kg är inte lite. Eeeeen annan gång. :)
 
 
Nu ska jag göra ett tappert försök att komma isäng till 23.00. Jag måste se till att ge min kropp mer sömn och återhämtning. Som det är nu så håller det inte i längden med mina få timar/natt.
 
I morrn är det vila från Factor, börjar jobba redan kl. 9.00.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0