Semesterhullet

Det rinner av! Bara lite kvar, mest på magen och sidan av magen. Jag hoppades på bra siffror då jag känner mig tajtare i kroppen. Resultatet känns riktigt bra. :) Mest pga att jag faktiskt har fuskat lite smått. Senast var ju i tisdags. Pizza ingår riktigt inte i min kost på vardagarna. haha! Men jag sköter mig himla bra annars.
 
 
Kurvorna har vänt.. den totala vikten är densamma.
 
 
De 9 mätpunkterna.. It's going dooown!

Passet gick himla bra, riktigt bra kontakt i bröstet.
 
Flyes med hantlar som uppvärming
4set press m. skivstång - ss - flyes m. hantlar
4set stående flyes i c.c
4set press i maskin (här har jag lite svårare att få till kontakten, "klämma ihop" ngt mellan tuttarna är inte tvärlätt att få till. Tar nästan i mer med baksida axlar när jag håller emot)
4set pushdowns m. rep i kabel
3set tricepsextensions m. hantlar
3set samma som ovan men m. viktskiva (stabilare än m. hantlar)

Nu tänkte jag rensa avlopp.. jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0