Same damn time..

Sitter här, klockan har passerat 23 och jag är ännu inte i sängen där jag bör vara.
Min lediga morgondag övergick till jobbdag. Så jag bör alltså knoppa snarast för att hinna lite tvätt och träning innan kl.10.
 
Körde gym med Sophie ikväll. Framsida lår, vader och mage
 
4set benspark, ett ben i taget
4set sittande vadpress
3set benpress, korta pressar
4set benspark - ss - hängande benlyft
2set stående vadpress
 

Nu i efterhand kom jag på att vi glömde bort utfall! Jaja.. ett bra pass blev det iaf, sved gött i mina lår!
 
 
Lite bilder från kvällens pass..
 
I morse körde vi power snatch på Factor. KEEWL!!
 
Warm up
Jump rope - 1 min
2 laps
Squat 10
Burpees 6
------------
Power snatch 5-5-5-5

12 min
Power snatch 3
Lat. jump 30
Power snatch 3
HR pushups 12
 
Jag försökte verkligen känna in tekniken idag. Tänka till på alla småsaker inför varje snatch. Upp med bröstet, böj inte på armarna för tidigt osv. Teknikträning är något som vore himla kul. Bara nöta, nöta och nöta. Samtidigt som allt filmas så jag själv får se och analysera. Nåväl.. Riktigt härligt pass! Lateral jumps är ju lite av en pain in the but. Speciellt när det är 30st hopp.
 
 
Här kör jag shoulder mobility med ett gummiband efter passet..
 
Jag hade bokat in min på ett kvällspass i morgon, men nu krockar det ju med jobbet. Så är inbokad kl.8.00. Hoppas jag sover bättre i natt än igår, annars vette katten hur jag ska orka upp. Måste även slänga in lite träningskläder i tvättmaskinen kl.7.00. *suck*
 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0