Push press.

Alltså, idag gick det väl sådär. Jag är dålig på att räta ut armarna i toppläget. Måste. Bli. Bättre. Öva mera!
 
Warm up
4 laps
Chins 5
Push ups 10
----------

Push press 5-5-5-5

10 min of 3, 6, 9, 12, 15...
Push press
HR push ups
Chins
 
Det var push press som tog musten ur mig. På min 4:e runda, så blev det tufft. Men jag hann iaf klart och påbörjade min 5:e runda på 15 reps. Minns inte alls hur många jag kom upp i, tror det var 5 pressar kvar.
 
 
Från ett tidigare pass med push press..
 
Avloppet rensat, både badkar och handfat. Blä! Passade på att storstäda hela badrummet, skönt å ha det gjort. :)
 
Factor 07.00, sova lite kanske!
 
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0