One day..

Jobbhelgen har passerat och en ny vecka närmar sig.

Jag har massor med roliga saker att se fram emot. Träning. Fixa frillan på Rubb&Stubb. 4 lediga dagar. Förhoppningsvis besök av Elin, Linda och Mio. SM i Bodyfitness. Häng med vänner. m.m.
 
Har haft en himla bra helg. Mys med underbara vänner både fredag och lördag. ♥
 
 
Hemmagjord pizza.. Himmel så gott!
 
 
Nya matlådor, nu kommer jag känna igen mina på jobbet. Grisrosa is the shit!
 
Det har inte blivit någon träning i helgen. I fredags körde jag på Factor innan jobbet. Riktigt bra pass!
 
Warm up
2 laps
Jump rope - 1 min
Pushups max reps - 15 sec
----------------------
Hang clean 5-5-5-5

12 min
HC 8
MB pushups 8
DU or jump rope 20/60
 
Doubleunders sitter bättre och bättre. Körde som mest på 50kg i Hang clean och 40kg under passet. Sjukt jobbigt men det gick! 5 varv, nästan ett fullt 6:e, bara DU kvar.
Jag och Anna H lyckades tajma in samma tid. Sedan övertalade jag henne till en frulle på Sportköket. NAJS!
Vilken rolig start på dagen, sällan har jag skrattat så en fredag morgon. :) Tack Anna!
 
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0