On track!

Gårdagens träningspass gav mig verkligen en till boost! Två dagar i rad med framsteg. Bara att tacka kroppen och ta emot. :)
 
Power clean 5-5-3-3-2

Parnter workout
18 min
PC 40
Burpees 50
MB pushups 40
MB OH run 200 m

After work
Prowler challenge for time
30 m x 4

Jag kände mig stark och utvilad. På sista 3:an i PC så ligger stången på 50kg. Lekande lätt slänger jag sedan på 5kg till och det resulterar i 2 misslyckade försök, dock är det väääldigt nära att jag ska sätta den. Blev först besviken, då jag i mitt lilla huvud trodde att 55kg var mitt tidigare PB. Men så fel jag hade! Rikard påminde mig och sa att jag aldrig försökt mig på 55kg förut. Så de 3 lekande lätta på 50kg var alltså den vikt som jag tidigare i våras fixade en rep på. Den vikt som jag i slutet av semestern sumpade mig fet-hårt på. Kära läsare, I'm back on track! :D
 
Körde tillsammans med en go tjej som heter Therese. VI höll ett jämnt tempo och kompade bra ihop. :)
Grymt stark i prowlern challenge by the way!
Med 30kg på släden blev min tid 3:38. Therese tid blev 2.35. Grymt!
Jag vilade alldeles för mkt mellan vändorna, tiden tickar på snabbt alltså. Men nu har jag en tid att slå! :)
 

 
Från ett pass i våras, här med endast 10kg..
 
Dags att se på Beck och krypa ner i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0