Just another day doing what I love!

Factor, älskade Factor. Gym, älskade gym.
 
Warm up
3 laps
Lunges
push ups 5
----------

Romanian deadlift 5-5-5-5

10 min
RDL 8
Squat jump 12
Mt. climbers 30

* 4 burpees on the min
 
Såhär i efterhand skulle jag nog kört på lite lättare vikt. Då jag inte kom ner tillräckligt djupt i RDL. Tog emot i ländryggen och kände mig mest trött i den än i baksida lår. Ett tecken på att det är dags för ett besök hos mr Paulo, min ryggdoktor.
Annars var det ett väldigt skönt pass! Det är nästan så att jag gillar burpees med och mer. ;)
Hade dock en jävligt torr hals som störde mig, rev i den under varje andetag. Ville bara hälla i mig litervis med vatten men vem har tid med det då passet bara är 10min. BIT IHOP!
 
 
Från kvällens gympass..
 
Det klaffade ju himla bra idag med Factor och gymmet. På schemat stod ju nämligen baksida lår, men behövde ju inte alls fokusera så mkt på det då det var RDL på Factor. Topp, topp!
Det blev fokus på axlar och mage istället.
 
3set sittande lårcurl
3set liggande lårcurl, drop på sista
4set sittande press m. hantlar
4set sidolyft m. hantlar - ss - frontlyft m. viktskiva
3set liggande sidolyft för baksida axlar
3set press bakom nacken i smit - ss - russian twist
3set kryssdrag i c.c - ss - v-ups på bänk
 
Segnade till lite i mitten av passet men höll trots allt lågan vid liv. Inte världens bästa kontakt i axlarna, men ändå ett ok pass. :)
 
Tack för sällskapet Marie! :)
 
För övrigt så träffade jag massor med fina vänner på gymmet ikväll. Ni ger mig sån energi och värme i hjärtat.
U.N.D.E.R.B.A.R.T!
 
 
Kvällsmatn.. Älgkötte å na jordnötssmöre te efterrätt. Mums!
 
Dags att krypa till kojs. I morgon står rygg och lite armar på schemat.
Chins är spikat. Man måste faktiskt kriga för att bli bättre. Det räcker inte med viljan och tanken, som jag tydligen hållt mig till den senaste tiden. 
Att. Det. Ska. Va. Så. Svårt.
 
Goodnight peeps!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja blev kompisträff i gymmet igår!
Buhu jag sträckte vaden och fick gå ut efter 20 min

Svar: Eller hur! :) Sedan sprang jag på Denicé också. :) Oh no! jäkla otur.. Hur känns den idag?
Fanny

2012-09-25 @ 07:05:13
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0