Forgive me..

.. for I have sinned. Men hä va gott!
 
 
Men nu har jag ont i magen.. haha!
 
Träningspasset i morse kändes sådär äckligt bra som jag alltid vill att det ska kännas. Tyvärr sov jag lite för länge, så jag han bara köra igenom ryggen och inga armövningar.
 
4set latsdag, drop på sista
3set sittande rodd i kabel, drop på sista
3set bilateralt kabeldrag i c.c, drop på sista
3set sittande högrodd i kabel
3set stående högrodd i kabel, drop på sista
 
Riktigt härlig kontakt genom alla övningar.
 
 
Gårdagens kvällsmage.. som garanterat är mer svullen i skrivande stund efter kvällens pizzafrosseri.
 
Snart läggdags, morgonträning i vanligt ordning i morrn.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jädrans så grymt fin form;)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Fanny

2012-09-18 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0