Död!

Warm up
2 Laps
1 min jump rope
15 sec squat hold
--------------

Squat clean 5-3-2-2

10 min
Squat clean 3
Squat 5
Power clean 5
Burpees 5

* 6 tuck jump on the min
 
Mördarpass.. Är inte stark i squat clean. Jag och min j-vla ben alltså!
Kul att jag kan hoppa hopprep iaf. Skillsen från barndommen sitter kvar. 
 
I have nothing further to tell you. Inte om passet i alla fall.
 
Har haft en riktigt bra jobbdag, full fart i och med Shoppingcentrets 1års jubileum. Det håller i sig hela helgen, så passa på att shoppa då det finns massor av bra erbjudanden hos oss och resterande butiker.
 
Har hängt hemma i soffan ikväll, fredagsmys med Zelma och favoriten B&J. ;)
 
 
 
Sov gott raringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0