Back to back..

 
Måste få säga att det är himla kul när spegeln visar detta i avslappnat tillstånd..
 
4set latsdrag, drop på sista
4set sittande rodd, drop på sista
3set framåtlutad stångrodd
3set hantelrodd
4set pushdowns m. rep - ss - bicepscurl i kabel
 
ÄCKLIGT bra kontakt. Det behövdes liksom inte nötas på mer än såhär. :) Oook, glömde chinsen. Eller rättare sagt, valde bort dom, då jag kom på att det var fokus på rodd i dag.
Är det inte chins på Factor i morrn så tänker jag ge mig på några efter passet.
 
En liten sång såhär innan läggdags.
 
 
 
Godnatt då
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ser grymt bra ut! Sjukt imponerad av ditt rygg och axelparti!! :)

Svar: Tack snälla!! :D Kommentarer som dessa motiverar mig till att fortsätta kriga! :)
Fanny

2012-10-02 @ 21:06:21
Postat av: Therese

Snyggt!!!

Glad jag hittade din blogg! Är så tävlingssugen :) frågan är om jag vågar!?

Ha en fin dag!

Svar: Taaack!!! :) Men va kul att du hittade hit! Välkommen :)
Klart du vågar! Sikta på en nybörjartävling som jag gör.
Tack, du med!
Fanny

2012-10-07 @ 12:32:49
URL: http://vittellersvart.blogg.se
Postat av: Therese

Svar: Ja det får det bli!! Lycka till nu! Ska hålla tummar och tår för dig!!

Svar: Härligt!! Lycka till! Håller mina tummar och tår för dig också.. :) Så ses vi på scenen ;)
Fanny

2012-10-08 @ 20:16:16
URL: http://vittellersvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0