A little backside..

Måndag = Baksida ben, axlar och mage... Alltså, det här går inte ihop. Supersettade typ hela passet, men hann ändå inte med mage. Det är verkligen dags att byta gym!
Ska kika på Member i morrn eller på onsdag, måste bara se hur det ser ut där innan jag bestämmer mig helt.
Som det ser ut nu så lutar det mer åt Iron. Restaurangchansen gav mig ju en fin kupong med 40% rabatt på ett årskort. ;) Nackdelen är att pengarna måste ut på en gång.. Autogiro hade varit smidigt.
 
4set frontsquat
4set raka mark - ss - frontlyft m. viktskiva
4set finnen - ss - sidolyft m. hantlar
4set hantelpress - ss - liggande lårcurl
 
The End! Hade gärna velat hinna med en pressövning till och lite mage. Men fick snällt åka hem när det kändes som bäst. Crap!
 
 
Nackdelen med att köra själv, ingen som knäpper kort på mig. Så jag bjuder på en gammal..
 
Nu är jag ledig i 2 dagar, lite lyxigt faktiskt! Ledig söndag, jobba en dag sedan ledig två. Det hör inte till vanligheten! :)
I morrn kommer Lina hit, ska bli så mysigt att ha henne här. ♥
Jag startar dagen med träning för Fredrik, sedan invänta sis. Tar dagen som den kommer och förhoppningsvis blir det ett cyclingpulse pass på SATS kl.18.00. Ser fram emot att prova deras upplägg. :)
 
Hade velat få med syrran till Factor, men det får bli nästa gång!
 
Off to bed!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0