Why do I do this?

 
Bra pass idag. Mycket annorlunda, jag fick en riktig "aha-upplevelse"
 
  • Lutande bänkpress. 5/5 tempo (5 sek upp/ner). 1x7 reps till failure. Ren och skär smärta!
  • Squat. 5/5 tempo. 1x10 reps till failure.  Det gjorde ont i hela min kropp, benen skakade okontrollerat. Jag kände för att kasta av mig stången och slå på ngt. Smärtan i mina lår och rumpa efteråt har jag aldrig varit med om förut. Inte på detta sätt. Trodde aldrig det "lilla" skulle ta så bra. 
Har känt mig konstigt seg i kroppen idag, speciellt i mina ben. Det märks att min kropp aldrig jobbat såhär förut. Nu blir det vila i två dagar innan det är dags för nästa pass. Äta. Vila. Sova. och såklart jobba. :)
 
Kommande dilemma: Att räkna i 5sek tempo samtidigt som jag ska räkna antal reps. Den är jobbig. haha!
 
Gooodnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0