Some new shit!

I morgon är det jag som har spinningpasset kl. 07.00 och det blir lite nya toner dagen till ära.
 
Som vanligt sent ute, så jag är inte riktigt redo för sängen än. Men snart!
 
Dagens Factor
 
Warm up
2 laps
Jump rope - 1 min
Burpees - 20 sec
---------------
Clean and jerk 5-3-2-2

10 min
CJ 2
Tuck jump 8
CJ 1
Burpees 8
 
Fy och usch va tungt det gick i morse. Tuck jump var det enda som kändes bra, vilket brukar vara övningen jag hatar. Jaja.. jag gjorde det och det är alltid lika roligt även om det är en pain in the ass ibland.
Och jag är inne i en glömsk period.. minns inte riktigt vad jag körde på för vikt. Kan ha varit 45 som max och sedan 40 i passet. Men som sagt, inte helt säker. Jag är iaf fruktansvärt dålig på jerk, måste få till lite mer POWER. Blir allt för ofta en push press istället. :) Öva, öva öööööva!
 
För övrig så kan jag typ inte gå idag, jag har så fruktansvärt ont i mina lår och rumpa. Att sätta sig på huk finns inte på världskartan. Nej tack. Jag står!

Körde bröst och triceps efter jobbet.
 
4set flyes m. hantlar
4set press m. hantlar
4set flyes i c.c
4set flyes nerifrån i c.c
4set pushdowns m. rep i kabel
3set enarmssträck m. hantel
 
Bra pass, inget mer att tillägga. Jo, fasiken va jag blir mer och mer nöjd över min form! Klappar mig själv på axeln. Rätt. Så. Stolt.
 
 
Puss å godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0