Lack of motivation..

.. time to change it.
 
Nu väntar en mkt annorlunda månad träningsmässigt.
Den senaste tiden har jag som ni kanske känner till inte vart motiverad till 100%, då kropp och knopp inte har synkat. Jag står stilla och trampar vatten. Ena dagen känns allt toppen medans andra dagen känns helt "fucked up". Det kan hålla i sig ngr dagar, både åt det ena och det andra hållet. Men det negativa har övertagit det positiva.
Så nu jag kommer göra ngt helt annat, typ nästan ingenting. 
Rikard på Factor har hjälp mig inse att det kan vara en himla bra idé.
En månad. Mkt vila. Lite träning. Inge Factor.
 
Det kommer alltså inte bli så mkt uppdatering om träning som ni är vana vid. Men jag kommer skriva om annat och den lilla träningen jag gör. Jag kommer ju få sjukt mkt fritid över, så ngt borde jag ju ha att skriva om. Eeeeh, eller? haha :)
Självklart kommer jag även utvärdera detta när jag kört en månad.
Jag vet hur jag känner mig nu och det kan ju bara bli bättre! 
Det kommer gynna mig fysiskt och psykiskt. En liten "lucka" där jag får utrymme att växa på båda plan.
 
 
Frida, Kicki och jag igår kväll på Hatten..
 
Det händer typ aldrig att jag sätter min fot ute nuförtiden. Det var jättetrevligt, träffade på flera kända ansikten. Men nu är jag nöjd för ett tag framöver.
Tack för en toppenkväll mina fina! ♥
 
Nu tänkte jag slänga igen mina gröna, hoppas ni har haft en underbar helg för det har jag!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi nä i utesvängen är man ju inte så mycket! Tänkte fråga dig om du har något bra förslag på mindre tävling nästa år?!

Ha det gott!

Svar: Nej, verkligen inte! :) Jag siktar på Alströmertrofen, en ren nybörjartävling. Den kan jag rekommendera. :)

Ha det fint du med!
Fanny

2012-10-15 @ 21:53:05
URL: http://www.vittellersvart.blogg.se
Postat av: Hannah

Då kanske vi kan ta den där lunchen/hänget? :-)

Svar: Hänget kan vi absolut ta! :)Den här veckan jobbar jag 9-17, nästa är jag ledig ons-tors. Hur ser det ut för dig?
Fanny

2012-10-15 @ 22:20:14
URL: http://endag.blogg.se
Postat av: maxibjörnön

hej fanny!!

mycket bra beslut tror jag. jag tror inte du kan ge full gas igen efter en månad, utan hitta en mera lagom dos träningsmängd.annars bryts man ner i stället för att byggas upp.

sen ville jag bara säga, att du verkar vara en HÄRLIG kvinna.

lycka till!!
/D

Svar: Ja, jag tycker också det var ett bra beslut. :)Men efter vilan blir det fullt fokus igen. Mycket träning är i min värld lagom.
För mig är det inte en fritidssysselsättning. Det är min livsstil. :)

Tack så mkt!
Fanny

2012-10-16 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0