Factor

Warm up
3 laps
Lunges
Squat jump 5
-----------
Deadlift 5-3-2-2

12 min
Squat jump 15
Lat. jump 30
CTB 10 (chest to bar eller pullups)

* 2 DL on the min
 
Blev trött i låren redan under uppvärmningen, haha! Men resten av passet gick bra! Jobbigt och tungt, men skönt!
Kommer inte ihåg vad jag maxade på och inte heller hur mkt jag körde på under passet. Brain tilt!
Det var iaf mer än jag kört på förut.. så mkt minns jag.
Rikard, minns du? (om du nu läser det här)
 
 
Snart sängdags.. i morrn är jag tillbaka på denna plats igen.

Kommentarer
Postat av: R

85 kg på sista 2an och körde på 70 kg i passet om jag inte minns helt fel :)

Svar: Jaaa, så var det.. :) Thank you!
Fanny

2012-10-03 @ 22:31:59
URL: http://factorgym.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0