An ordinary day..

Vakna, jobba, äta, jobba, äta, jobba, träna, äta, blogga, fejja, duscha, sova.
De två sista punkterna är ogjorda än så länge.
 
Gymmet idag gick bra. No more no less.
Eftersom jag inte körde gym igår så mixade jag ihop det lite. Axlar, rygg och lite baksida lår.
 
3set utåt-rotation och sidolyft i kabel som uppvärmning
7set hantelpress
4set sidolyft m. hantlar
4set sittand rodd i kabel
4set bilateralt latsdrag i c.c
4set press bakom nacken i smith - ss - frontlyft m. viktskiva
4set högrodd i kabel
3set sittande lårcurl
 
Det blev inte så mkt ben, men får kriga lite extra baksida i morgon istället. :)
 
 
I brist på träningsbilder så slänger jag upp en bild från USA istället..
 
Tusan också! Missade boka Factor och nu finns det bara en tid 8.30. Det blir för stressigt då jag får hämtning till jobbet 9.30. Double darn!
 
Dax att duscha och sova nu iaf...
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0