Stronger!

Alltså shit va härligt! Körde ett ryggpass med Sophie ikväll, år och dar sedan vi tränade ihop, till min stora glädje så kände jag mig så stark. Nästan så att jag var outtröttlig. Älskar den här känslan!
Riktigt bra kontakt, speciellt i latsdrag och sittande rodden. Den smärtan.. den är ett bra kvitto!
 
 
4set sittande rodd, drop på sista
4set latsdrag, smalt grepp, drop på sista
3set t-bar rodd (bilden ovan)
3set högrodd i kabel
3set latsdrag bakom nacken
3set stångrodd
3set bicepscurl m. rep - superset - pushdowns m. rep
 
För övrigt så känns det bra i kroppen, förutom mina baksidor som fortfarande är redigt stela sedan den ihållande träningsvärken. Stretcha, stretcha.. Samt en ömmande handled, vet dock inte riktigt vad det kan bero på.
 
Advent närmar sig med stormsteg, i morgon börjar jag mysa till det här hemma. Just ja, måste baka till lördag också. :)
 
I morgon blir det ett träningspass på kära Ironsport med Jim. Vi ska köra beeeen, har en känsla av att det kommer bli ett redigt tungt pass. Let's kill these sticks!
 
 
Nu sjunker jag in i min bok igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0