Magisk helg!

Min fredag kväll spenderades tillsammans med Kicki och Vicky, börjar bli en stående fredagssyssla (filmmys hos Kicki).
 
 
Passade på att fixa håret lite.. en nyans av rött..
 
Det blev riktigt bra! Håret är mörkt och skiftar i en röd/lila nyans. I dagsljus syns det allra bäst. :)
 
I lördags kring kl.14 bar det av mot Sthlm. Checka-in på hotellet, middag på Vapiano och resten av kvällen är ett minne för livet. Jag pratar om Swedish House Mafia. Deras spelning på Friends Arena var outstanding!
Hela arenan gungade och jag njöt som ett barn på julafton. :) Magiskt!
 
 
Redo att skaka rumpan tillsammans med 34 999st andra house junkies.
 
 
På en servett på Vapiano.. men utan telefonnr.. ;)
 
 
Underbart!
 
När jag står och myser som bäst så hoppar Lina fram som gubben i lådan! Hur höga är oddsen att hon skulle springa på mig där mitt bland alla andra. Det gjorde min kväll fulländad.

Väl hemma idag så har jag avverkat en film i soffan, lagat matlådor, myst med katten, läst och tränat.
Självklart så glömde jag att gymmet stänger 21.00 på söndagar och inte 21.30 som på vardagar. Klev in genom dörrarna 20.20, men de övningar jag fick till tog bra.
 
6set sittande benspark
5set benpress
3set vadpress - superset - bicepscurl m. rep
 
Jag har för övrigt fortfarande känningar i mina baksidor sedan i måndags. Det är helt sjukt! Inte ok alltså.

Tack alla inblandade för en underbar helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0