Keep whispering your dreams..

... untill you say them out loud.
 
Ge aldrig upp dina drömmar, stora som små. Det tänker inte jag göra!
 
"Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till.."

I morse hade jag och Johanna bestämt att vi skulle köra tillsammans på Factor.
8.30 var det dags, deeeadlift! :D Jösses va svag jag var idag och träningsvärken från gårdagens pass gjorde sig tillkänna. Men skönt var det!
 
Warm up
2 laps
Deadlift 10
Squat 10
Mt. climbers 20
-------------------
Deadlift 8-8-5-5-5

10 min
DL 6
Squat jump 12
DL 6
Mt. climbers 30

* 6 tuck jump on the min
 
 
Jag och söta Johanna i somras..
 
Jobbade till 20 och därefter rörde jag mig mot gymmet. Triceps och bröst, men jag hann bara med 3 övningar.
 
4set dips
4set hantelpress
4set flyes i c.c

I morgon är det jag som kör spinningen kl. 07.00, så nu är det dags att knoppa.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0