Här vare beställt!

 
Lite godis från MM sports är nu på väg hem till mig, lovely! :)
 
Axlar, mage och baksida lår blev det idag. Hade tänkt ge mig på Factor i morse, men lyckades inte somna i vettig tid. Vred och vände på mig till närmare 01.00, jag är hopplös. Har jag inte en störd nattsömn så har jag svårt att somna. Jag får helt enkelt trösta mig med att det går i perioder.
 
3set Utåt- och inåtrotation i kabel som uppvärmning
3set hantelpress, drop på sista
3set sidolyft m. hantlar, drop på sista
3set press bakom nacken i smith
4set liggande hantellyft för baksidan
4set liggande lårcurl (fuck va stelt och stramt det var)
3set v-ups - superset - frontlyft m. viktskiva
 
 
Press i smithen från ett pass tidigare i höst..
 
Nej.. sängen nu då! Ledig i morgon, skönT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0