Forever is only the beginning..

Nu har sista filmen av The Twilight Saga visats, Breaking Dawn - part 2. Den var så himla bra!
Men.. jag känner nog att böckerna är ett måste, frågan är bara när jag ska ta mig tid till att plöja mig genom dom?
 
 
Min dag har varit riktigt soft. Var på jobbet en sväng på ett möte, sedan strosade jag lite i affärer. Bland annat så var jag inne på House of Västerås, där fanns det så himla mkt fint. Har sett ut lite som kommer inhandlas lagomt till advent. :)
 
Var även inne på Chili, där jag föll för en soffa och några tavlor... mmm dream on, dream on..
 
 

Träning, rygg med fokus på roddövningar.
 
Middag på stan med tjejerna innan bion. Mycket bra avslut på en bra dag.
 
To be continued...

Kommentarer
Postat av: Minna

Kul jag har hittat din blogg. Älskar Chilli dem har massa fina grejer!!!!Du är grymt vältränad nu ....villl också vara så där ...jag försöker men få inte ihop kosten...men men du kanske har några tips till mig kraaaaam

Svar: Va kul att du hittat hit Minna! :) Ja, Chili är en favorit hos mig också.. farligt att gå in där ;)Men, tack! Tycker själv att jag har långt kvar.. Men man är ju alltid självkritisk. :) Du kan fixa det, bara du ger dig tusan på att det ska gå!! Jag tror på dig. :) Jaa, vad skulle du vilja få tips om? Kraaaam
Fanny

2012-11-20 @ 16:41:09
URL: http://minnanas.spotlife.se
Postat av: Madeleine H.

Sjukt fin den med kvinnan! Vill ha! :)

Svar: Eller hur! Jag är grymt sugen på att köpa en. :) Finns den kvar efter jul så blir den min. :)
Fanny

2012-12-01 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0