Ben och myskväll!

Med frukost i magen så drog jag mig mot gymmet kl.13. Ja, jag tog mig en rejäl sovmorgon. SkönT! :)
 
5set knäböj i smith
4set benspark
3set benpress
3set utfall m. hantlar
3set stående vadpress
3set hängande benlyft - ss - v-ups
 
 
Stående vadpress från ett tidigare pass..
 
Bra pass men energin började tryta redan efter benpressen. Hade behövt mer än frulle i kroppen.
Men vi fick till ett bra pass. :)
 
Väl hemma så kan jag lova att maten gjorde sitt.
 
Ikväll har jag, Katja, Jenny och Sabina varit på Klockartorpets Hälsocenter och Spa.
Sabina fick massage/relax i 30-års present och nu var det alltså dags. Bubbelbad, mumsig plockmat, bastu och många goda skratt. Tack fina ni för en toppenkväll!
 
Nu tycker Selma att det är dags för mig att stänga ner..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0