49..

Dagarna tickar på. Det känns som det nyss var 75 dagar kvar, nu är det bara 49.
Jag längtar ganska hårt!
För er som missat det så är det då min tävlingsdiet drar igång. Målet närmar sig!
 
 
Motiverad och galet taggad. Det bubblar i kroppen och jag har svårt att slita mig från gymmet. SKÖN känsla! Precis den här känslan har jag längtat efter och nu är den tillbaka.
 

Dagens uppdatering på FB.
 
"Känslan när man blir kallad tant..
En kvinna 60+ kommer fram till kassan med en liten pojke, varpå kvinnan säger till pojken "Lämna fram mössan till tant" Alltså, den känslan..Tack! Det känns så himla bra, just love it!"
 
Underbara kunder, haha! "Tant" tackar ödmjukast.


Nu väntar två lediga dagar och jag har för en gångs skull inte planerat in dom till bredden.
I morgon kväll ska jag på bio med tjejerna, Twilight - Breaking Dawn part 2, äntligen! Utöver det så är det tvätt, städ och träning på schemat.
 
Nej.. bedtime!
 
Train. Eat. Sleep - Repeat!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur länge ska du dieta?

Svar: Fram till tävling i Juni.. Tror den är i mitten av månaden.
Fanny

2012-11-16 @ 10:51:49
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0