Trötta ben och "rolig" kund.

Jag har inte ont, men dom är sega som sirap!

Passet på Factor i morse var kanonkul. :D

Front squat 5-5-5-5

12 min

Front squat 10
Mt. climbers 20
Front squat 5
200 m löpning


Det jobbigaste var när jag hade sprungit dom där 200m och skulle köra FS, hög puls och böj är inte skönt. Men det gick och jag är nöjd! :) Mer sånt här tack!!

En cykeltur till jobbet på 7.3km efter detta var pricken över i!

Som sagt.. sega ben idag.. ;)

Jag och Sophie körde rygg ikväll, effektiva som tusan var vi.

4set korta marklyft
4set smala latsdrag
- superset - hantelrodd
4set skivstångsrodd


Riktigt bra tempo och kontakten var not so bad heller. :) Bara hantelrodden som spökar när jag jobbar med v. sida. Blir sned då min högra skuldra åker ut och jag är för svag i bröstryggen för att hålla emot. Bara träna mer och hårdare. :)



Dagens roligaste kundkommentar:

- "Jag är inte nöjd med dom här skorna, det är jobbigt i benen att springa och jag får ingen energi av dom. Jag kommer inte fram liksom"

-"Får du ont i fötterna?"

- "Nej, bara i benen. Jag får liksom ingen energi. Han som sålde skorna sa att det här var dom bästa. Men jag kommer inte framåt"

Eeeeh..hahaha! Vad jag vet så ska det vara jobbigt att träna, annars är det väl ingen mening? Energi av skorna? Hur tänkte personen där? Jag kommer aldrig sluta förvånas över hur en del tänker... Det är ju inte så att ett par skor ska göra jobbet åt en.
Hoppas dom nya skorna har mer "energi" i sig så kunden orkar springa och komma framåt.





Hej hopp.. sängen nästa.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin Wittur

Visst! Precis fixat en grupp på FB där man kan efterlysa löpsällis osv. om man inte vill springa själv eller vill göra nå kul :)

2012-05-24 @ 06:44:03
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Maja

Typiskt! Jag som väntar nya löparskor med posten idag;)

2012-05-24 @ 07:15:38
Postat av: Fanny

Karin: Ska kolla det! :D Kul!

2012-05-27 @ 17:08:23
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Maja: Reklamera om dom inte springer åt dig ;)

2012-05-27 @ 17:08:42
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0