Ticks!

Mitt ansikte har ticks nu, eller en nerv. Sjukt irriterande!!

Vad händer i morgon då? Jo Fancy är leeeedig! :D
Det som är inplanerat är detta: (För er som nu är intresserade av vad jag ska pyssla med)

07.00 Tvätt
11.35 Leka på Faktor
14.00 Träning för Fredrik tror det får bli rygg
??:?? Städa
??:?? Ärenden på stan
Då vädret verkar ska vara piss, spenderas nog endel av tiden i soffan. Blir helt klart kvällsmys framför en film. :)

Till träningen då. Idag blev det ett snabbt armpass, vänstern krånglar lite igen men bara lite.

2set tricepspress i kabel som uppvärmning
3set dips
3set bicepscurl m. skivstång
3set tricepssträck i kabel
4set minusgradig hantelcurl


Det var allt jag han med.. inte världens bästa pass, men bättre än inget.



Dagens mage, lite bättre än formbilden i måndags.
Men inte så mkt bättre än förra bilden på magen från februari. -->> här
!

Sov gott där hemma i era vrår.. :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Satu

Ååååh, jag ser skillnad! SKITBRA! :) fint!

2012-05-11 @ 11:12:20
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Gör du??!! Då kanske mina ögon inte är helt blinda, tycker det syns lite bättre, iaf på sidan. Sedan känner jag ju mig tightare. Så svårt att kritisera sig själv. Tack vännen!! :D

2012-05-11 @ 11:28:00
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0