Slow mode

Kroppen värker, framförallt axlar, bröstrygg och baksida lår. Jag rör mig långsamt, seg i kropp och knopp. Men för mig är allt bara ett kvitto på en grym vecka! :)

Nackdelen är bara att jag lätt blir disträ.. Skulle hämta ut ett paket från mmsports som jag beställde igår, älskar deras snabba leveranser, men jag glömde bort det samtidigt som jag köpte kesella och fetaost. Så här sitter jag, utan paketet jag åkte för att hämta. Istället så ska jag mumsa i mig kesella, funlight jordgubb och digestivekex. Mums!!

Spinningpasset i morse var så grymt kul! Svettigt och fullt ös, precis som det ska vara. :)
Har fått tips på en ny låt till nästa pass, den är verkligen pricken över i!

Efter passet körde jag lite med Angelica på friytan, eller satt mer barnvakt och peppade henne. Men det blev lite KB sving, squat jumps, push ups och sprinter situps.

I morgon är jag ledig och kommer bara njuta av dagen. På många sätt :))



Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med spinning

Trevlig lördag på dig:)

2012-05-12 @ 06:39:53
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0