Power clean

Idag satte jag person bästa på 50kg i power clean, ganska nöjd tjej! Gjorde försök på 55kg, sååå nära men inte hela vägen. Nästa gång sitter den! :)

Klicka på länken ----> PR i power clean, 50kg. Så får ni se hur det gick... ;)
Sedan vart de lite mer än PC såklart.

Power clean 5-5-2-2 (plus några 1:or)

On the min for 12 min
PC 2
Push ups 12
Squat 15
-------------------
PC 4
Burpees 6


On the min betyder alltså att man kör varje "del" under 1 min, i detta fall först PC, push ups och squats. Sedan när nästa minut startar så kör man på nästa "del", PC och burpees. Hinner man klart innan minuten har gått så får man lite vila innan nästa minut rullar igång. Man kör alltså varje "del" 6ggr.

Totalt:
PC - 36st
Push ups - ca 72st
Squat - 90st (minus ngr, han inte klart på slutet)
Burpees - 36st


Kändes mycket bättre i kroppen idag, hade hunnit med frukost. ;) Nu låg den snarare och påminde mig om att den inte hade hunnit smälta helt. :P

Nu blir det lunch ute i solen på balkongen. Städningen skjuter jag på till ikväll, måste ju passa på att vara ute när det äntligen är såhär underbart väder.



Utsikten från "ballen"...

Tjing så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0