Fin helg

Igår var det pizza och spelkväll hemma hos Frida och Markus, så himla mysigt! Kvällar som dessa måste bara göras oftare.

Har jobbat hela helgen, i morgon har jag en efterlängtad ledig dag. :) Vädret är underbart och ska ju hålla i sig. Jag ska verkligen ta tillvara på morgondagen och njuta!

Först upp sovmorgon, träning på Factor, promenad för att hämta min cykel, chilla i solen, springa vårruset och avsluta kvällen med Picknick.

Kvällens träning blev inte ben som det brukar bli på söndagar, måste ju känna mig fräsch så jag orkar springa i morgon. Det är bara 5km, men är ju ganska oskönt att springa med träningsvärk. Det fick bli armar istället. :)

Bra pass trots bara 4 övningar.

4set dips
4set hantelcurl, drop på 2 sista
3set liggande tricepspress i kabel
3set liggande curl i kabel

Avlsutade med 3set chins m. band.







Liggande curl i kabel...

Nu ska jag krypa ned i soffan och glod på "På spaning med Bridget Jones".

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0