Awesome!

Vilket väder det har varit idag! Ge mig mera, meeera, MEEERA!
Satt ute på lunchen och njöt av varje solstråle, har nog aldrig varit så pigg som idag. Tänk vad solen ger energi!

Dagens Crossfit.. Note to self: Det går bättre om kroppen har fått i sig frukost!

Thrusters 5-5-5-5

7 min
Thrusters 8
Lateral jump 10
Mt. climbers 40

Vila 1 min sedan..

2 min
Thruster 4
Mt. climbers 20


Det här var nog det jobbigaste passet jag kört so far. Mest pga utebliven frukost, men även pga ömma handleder. Varje thruster tog emot när stången skulle över huvudet. MÅSTE räta ut mina handleder bättre!
Träna, träna och träna.. Tekniken kan bara bli bättre!

Planen var att köra ben ikväll med Sophie, men den planen sopades under mattan.
Istället så körde jag axlar och baksida lår.

4set militärpress
3set frontlyft - sidolyft - framåtlutad sidolyft med hantlar
3set kryssdrag i c.c
3set liggande lårcurl
3set finnen






Fick besök av en liten goding på jobbet i morse..



Sooool..



ooops... jag har syndat idag!

Ledig i morgon, gaaanska skönT! :D

Natti natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0