Zelma

Låt mig presentera min nya kompis, Zelma!





Denna unga dam är alltså förändringen i mitt liv.. ;)
Hon är 4 år, skogs/bondkatt och ska nu bo hos mig på prov till en början, funkar allt bra så blir det permanent. :)
Super mysig, pratar en massa, utforskar och reagerar på alla ljud.
Hoppas det blir en god natts sömn för henne och mig.

Sitter i soffan och ska strax krypa isäng, trött i ryggen efter kvällens träning.
Jag är så jäkla nöjd!! Gjorde nämligen 2 chins på 2 set, (utan hjälp av gummiband eller ngt annat) äntligen så är jag över tröskeln igen! Såååå förbannat skönt! Nu är det bara att kriga vidare! :D

4set Halva marklyft
6set chins (2set själv och 4set med gummiband)
3set sittande högrodd i kabel
5set sittande rodd i kabel, drop på två sista.


Efter det här var vi rätt så döda i ryggen, mkt skönt pass! Kände mig riktigt stark idag, grym känsla. :)



Vilar lite..



Mina nya nails! som ett gäng karameller..

Spinning i morgonbitti som vanligt, sedan är det äntligen helgmys.

Nattis på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:

wihoo vilket grymt team vi är!!!



:D

2012-03-09 @ 09:51:46
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Mor

Hoppas att natten blev som dina nätter innan Zelma.... :D

Pussokram!!

2012-03-09 @ 22:29:55
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:31:48
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0