Pain!

Alltså, jag har ont nästan överallt.. I morrn kommer den ena smärtan förhoppningsvis avlösa den andra. Sjukt jobbigt när det gör ont i hela kroppen.

I morse körde jag axlar (ja igen, men hade iaf vilat ett dygn vilket är ok)
Mycket fokus på framsida och lite baksida. Nya övningar och tips vilket jag gillar! Grymt bra start på dagen :)
Baksidan har utvecklats bra, nu måste jag lägga lite mer krut på framsidan. Fredriks order, jag lyder!

5set liggande hantellyft på pilatesboll, 3set - superset - statisk armhävning. Detta för att få en extra anspänning i baksidan.
3set 1-arms sidolyft m. kettlebell
3set frontlyft med viktskiva, drop till hantlar
3set frontlyft i kabel
4set sittande hantelpress (lätt bakåtlutad så det tar mer på framsidan)
3set liggande hantellyft på bänk


På sista övningan ser F hur jag jobbar snett och kompenserar min högra sida med att jobba mer med vänster skuldra. Måste alltså "låsa upp" min böstrygg igen. Jäkla rappel man är alltså!

Nästa träning blir den 26/3, då är även en mätning inbokad.. wohoo! :)

Jag hade ju lovat att fixa en film om hur jag använder mig av gummibandet när jag kör chins. Tyvärr fick jag köra solo på passet ikväll, så det blev ingen. Men till dig Sofia, jag lovar att fixa så fort tillfälle ges! :)

Ikväll körde jag alltså rygg

5set korta marklyft
5set chins m. gummiband. (gjorde endast en helt själv idag, dåligt med power)
4set framåtlutad skivstångsrodd
- superset - pulldowns i kabel
3set sittande rodd i kabel




Gud så jag är sugen på sushi!

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0