Onsdag

Nu önskar jag att jag hade ngn att krama i natt! Filmen var läskig, men ändå inte så farlig som jag trodde. Dock så räcker det för att min fantasi ska sätta igång.
Hissresan var ingen höjdare! Inbillade mig att det skulle dyka upp ett ansikte i glasrutan vid varje våning. När jag klev in i lägenheten så var jag tvungen att tända allt och kolla igenom varje rum. Bakom duschdrapperiet. Under sängen. Ja, överallt! Paranoid? Ja, lite kanske.. :P

I morgon har jag en "ta han om mig dag". Börjar med massage och sedan ska jag äntligen fixa mina naglar. Sist var innan jul, till och med november om jag inte minns fel.
Får besök av fina Angelica och Matilda och sedan ytterligare ett besök som kommer innebära en förändring i mitt liv. Vad händer? Det får bli en liten överraskning! ;)
Ni som vet ni kniper, ok!?

Dagens träning blev bara en PW. Who am I kidding? Jag är SÄMST på att kliva upp i tid!



Denna underbara inbjudan låg och väntade på mig här hemma, som jag längtar!
Kommer bli en otroligt vacker dag. ♥


Dags att krypa isäng..

Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅÅh Bröllop! Vad härligt!! :) Vad skönt med fräscha naglar!!!:) Du får hälsa Angelica så mkt! å sen blev jag allt bra nyfiken på vad det väntas för besök.. hihi!! kram på dig!

2012-03-08 @ 08:44:27
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super härligt! Älskar bröllop! :) Naglarna är snygga och färgglada, känner mig hel igen.

Såg det här nu, men ska hälsa i efterhand ;) Som du ser nu så är det en liten Zelma som kom på besök. Vore kul att ses snart! Kraam

2012-03-08 @ 22:18:24
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0