Fysmys

Idag blev det endast ett träningspass, trots min lediga dag. Men jag hade lite annat för mig ikväll, så det planerade armpasset blir av i morgon istället. :)
Jag börjar nämligen inte jobba förrän kl 12. Så jag kör först spinning, frukost, hem och byta/packa kläder, vidare till nästa gym och mosa armar. Det hinner jag helt klart med innan jobbet.

Jag och Emma körde alltså lite fys idag.

Boxjump
Triceps pushups på bosuboll
Utfallsgång m. viktskivor
Kettlebell swing
Baksida lår på boll
Fällkniven på boll
Benböj med upphopp på bräda
Trepunkts plankan


45sek/övning i 3 varv.

Träningsvärken i ryggen har tagit över mitt fokus, övningarna igår gjorde sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0