1 dag

Jobbar bara en dag innan min långlediga helg, som jag längtat! Det händer ju en massa kul dessutom, hur kan jag inte längta då. ;)

Idag blev det en genomkörare av biceps & triceps, planen var att köra mage också men vi han inte med det. Jag tar det i morgon istället.

3set bicepscurl i kabel
3set dips
3set hammercurl, drop på sista
3set liggande tricepspress i kabel, drop på sista
2set enarms preacher curl




Promenad i morse undrar ni? Nej, sov som en kratta då min muskelsträckning inte var att leka med. Men idag är det mycket bättre! Så i natt hoppas jag på en god sömn, vilket gör att jag SKA orka upp i morgon bitti. En celsius står i kylen och väntar. Det om något borde locka mig till att kliva upp. ;)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0