Träääänat...

... som vanligt. Uttråkande och likadana inlägg? Kanske det.. Men det är ju vad min blogg handlar om. :)

Rygg blev det idag. Styrde min kosa mot Ironsport, Friskis hade ju stängt idag.
Men jag måste säga att det var nice att köra där, lugnt och skönt, inga vikter slängda här och där samt bra musik. Iofs lyssnade jag på min egen, men kunde gott kört utan.
Det är synd att det är så många A-holes som inte kan städa efter sig på F.. Hoppas det blir bättre sedan regler satts upp i lokalerna!

4set korta marklyft
4set excentriska chins
4set smalt latsdrag
3set sittande latsdrag i kabel
3set framåtlutad stångrodd




Mer axlar, mer ben, mer axlar, mer ben...

Har myst med tjejerna hos Anna ikväll, vi såg Project X, helt ok film. :)

Ledig i morgon, på MÅSTE fixa listan står skor och en väska till lördag.. Har lite lätt panik över att det inte är löst ännu.

God nattn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0