Tabataaaa!

Tabata tuesday

20/10 x 4
2 laps
 
MB thrusters
KB swings
Box jump
Mt. climbers

Kalaskul som alltid!Pulshöjande och svettigt, just the way I like it. :)
Känner att jag blivit bättre på moment som jag tyckt varit jobbigare/svårare. Landar inte lika hårt på lådan när jag kör box jump. Det lät tidigare som en flodhäst som landade, nu låter det mer som en lättare variant, typ sugga. Är inte nöjd förrän jag landar som en fjäder. ;)
Mountain climbers suger inte lika hårt, nu orkar jag köra i princip hela tiden i ett bra tempo. Utveckling, det gillar jag! Det motiverar och får mig att bara vilja köra mer och mer och mer.

På tal om utveckling så har jag verkligen fått bra reslutat sedan jag började på Factor! Formen har aldrig varit så bra som den är nu. Jag är smidigare, även om jag fortfarande är stel som en 80-åring i höfterna. Jag är starkare och uthålligare vilket märks väldigt mkt när jag kör inne på gymmet. Ökar och ökar bland vikterna. LOVE!
Har alltid velat ha en allround-tränad kropp, jag är verkligen på god väg. Smidig som ett kylskåp går fetbort!

I morgon ska jag köra kl 08.00, ska INTE försova mig den här gången. ;)


Hatar iphone ibland.. blir så oskarpt när man klipper ut en bild tagen på längre avstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0