Shopping och ännu mer träning..

Idag har jag och Densan varit på stan för att shoppa kläder inför helgen. Det svider lite i fickan, önskar jag hade guldbyxor, då skulle jag shoppa arslet av mig. Haha!
Nu måste jag bara hitta lite accesoarer och en tröja, sedan är jag kittat för en festivalhelg.

Förutom Tabatan så har jag kört ett ryggpass med söta Sophie.



3set framåtlutad skivstångsrodd
3set latsdrag i c.c
3set chins (1set själv, 2set m. band)
3set sittande rodd i kabel
3set sittande bakåtlutad latsdrag i kabel (ryggen är alltså vänd mot kabeln, har en film som kanske kommer upp här)
3set ryggresningar m. viktskiva

I morgon väntar ett benpass för mr. Carlsson. Metod LTYP = Lift Til You Puke!
I WILL DIE AGAIN! Moahaha!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0