Rygg

Idag hade jag sällskap av Marie på gymmet, himla trevlig tjej. :)
Vi fick till ett riktigt bra ryggpass.
 
4set chins (körde utan band den här gången, men klarar fortfarande bara 4st, blev 6 med hjälp)
4set latsdrag i c.c
4set t-bar rodd
4set framåtlutad skivstångsrodd
4set lat. pushdown
 
Helt slut nu när jag sitter här hemma i soffan. Allt satt där det skulle, hoppas på träningsvärk i morgon. ;)
Känner av gårdagens pass i bröst och mage. Sedan är jag riktigt öm i mina skinkor av den omilda behandling med stretch och massage med en boll, som jag kört i två dagar nu. Damn va triggerpunkter det sitter där!
Det straffar sig att slarva med stretchen..
 
Middagen har lagt sig, böjar känna hungern krypa på, snart dags för kvällen sista mål.
 
Sitter och lyssnar på nostalgi musik, har en lista med gamla godingar på Spotify ----> HÄR, för er som är intresserade.
 
 
En bild från förra sommaren.. vill vara såååå brun igen!
 
Har haft en kanon dag! Men..jag längtar som tusan efter sol och värme! En utlandsresa skulle sitta fint, men mitt sällskap (Lina) åker med sin karl (Anders) istället. Vilket är helt rätt! Men vem ska jag nu åka med? hmm.
 
Ressugen och kramsjuk tar jag och slänger ner huvudet på kudden. Får helt enkelt drömma om båda delarna så länge. :)
 
Natti natti!
 
Just ja, sidan är snart klar.. Bara lite detaljer kvar att justera. Vad tycks? Tycker för övrigt att det är dåligt med kommentarer nuförtiden. ;)

Kommentarer
Postat av: MAXI Å BJÖRNÖN

Hej

Jag har följt din blogg ganska länge nu, och du gör verkligen framsteg, KUL!!
Håller med, nu får solen ta och visa sig, mkt dåligt av den varan.


Svar: Hej, Va kul att du följer min blogg. Tack! :) Ja, idag har den ju visat sig från sin bättre sida. Det tar sig!
Fanny

2012-06-20 @ 19:53:12
Postat av: BillyPancho

*räcker upp handen*
Om du inte är alltför "konstig" kan jag tänka mig att haka på =)
Krav från min sida: sol, värme och närhet till hav / vatten.
Har inget emot sista minuten, tycker de är lite spännande! :-)

Desto fler som hakar på desto roligare! Är det fler som vill haka på?

Svar: Haha! ja vem vet, jag kanske är en riktigt knasig prick! :)
Fanny

2012-06-21 @ 07:44:36
URL: http://pekamedhelahanden.blogspot.com/
Postat av: BillyPancho

Glömde säga, en vecka räcker för mig. Åker hellre fler gånger istället, till olika ställen! :-)

Svar: En vecka är alltid tillräckligt, så länge man inte åker långt. :)
Fanny

2012-06-21 @ 08:00:11
URL: http://pekamedhelahanden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0