Öken

Sorry, jag är sämst på att blogga när jag jobbar helg. Hinner inte! :(
Har jobbat 10-18, sedan hängt med vänner på kvällarna.
Det har varit riktigt bra drag på jobbet, i like! Det här var för övrigt min sista hela jobb-helg under juni-månad, resterande har jag tagit ledigt. Jobbar endast söndag på midsommarhelgen, så nu är det en massa goa grejer som väntar. Det kommer bli en underbar månad! ♥

Först ut på lördag är Bröllop i Uppsala mellan Frida och Markus. Kommer bli så vackert! Hoppas bara att vädret vänder..

Nu har jag lyckats komma på vad jag ska göra av mitt hårsvall. Först måste jag kolla priser och bolla min idé med två frisörer som jag har hört är grymma. Sedan får jag se hos vem det blir. Vad jag kommer göra blir lite av en surprise! ;)

Jag hoppas jag kommer hinna få det fixat innan Summerburst, men den chansen är nog rätt så liten...

Ikväll körde jag och Sophie Axlar/triceps och lite mage

4set militärpress
4set tricepspress i kabel
4set stående sidolyft m. hantlar
- superset - liggande sidolyft
4set dips på bänk m. viktskiva
- superset - frontlyft m. viktskiva
3set sprinter situps

Nu kvällsmål sedan sova!

Ska eventuellt orka upp och köra ett pass på Factor kl. 07.00, sedan ska jag besöka tandläkaren kl. 08.00 för att laga min krigsskada. Usch! ogillar verkligen att gå dit..






Kommentarer
Postat av: felicia

Hej Fanny! Kom av ren tillfällighet in på din blogg och insåg efter ett tag att det nog var dig jag träffade på uttagningen till gladiatorerna. Kan det stämma?

Tror det var dig jag hamnade i samma grupp som till och med ;)

Det ser iallafall ut att gå riktigt bra för dig. Felicia Bengtsson heter jag iallafall så har du lust kan du ju lägga en add på facebook, hittade nämligen inte ditt efternamn ;)

Kram kram

2012-06-04 @ 14:54:19
Postat av: Fanny

Hej Felicia!

Det stämmer så bra så, va kul!! vilket sammanträffande :) Hur hittade du hit?



Tack, det går riktigt bra nu! Skickade precis en förfrågan till dig. :) mitt efternamn ser du annars i bloggadressen ;)



Kramkram

2012-06-04 @ 21:49:37
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0